-
Павел Авдокуши
#142. Зміни змін і інші цікавинки лівобережної частини Подільського мосту (Київ).
-
- Павел Авдокушин
#143. Подільсько-Воскресенський міст (Київ). Новини лівобережних підходів. Нова дорога.
з коментарів:
@D_Suhov
Так что получается, что тоннели и дорога через них, тоже временные и после постройки эстакады использоваться не будут???
@SergBoganЯкщо трохи уважніше придивитись до планів побудови ПВМП що розміщені на сайті КМДА, то можна побачити що станція метро Райдужна розташована до вул. Центральна садова, поряд з устіними опорами, які зараз активно засипаються насипом.
Більше того біля устійнних опор має бути тунель під насипом та входами на платфорим ст. м. Райдужна.
Таким чином від залізничної станції до станції матро треба буде йти пішки. А це відстать в 490-500 метрів! Тобто дорога обовьязково потрібна і для пішоходів, і для транспорту.
Навідь тоді, коли трамвайну зупинку перененесуть за залізницю — після тунелю, то і там відстань в 350—380 метрів. І знов пішки треба буде діставатися до метро.
Висновок один: метро має обов'язково перетнути о. Радунку та робити зупинку на Воскресенському бульварі аби упорядкувати людські потоки, що хлинуть на цю гілку метро.
Існує, правда, можливість що проект ливобережної розв'язки переосмислять та розташують ст. м. Райдужна між вул. Центральна садова та залізничним полотном. Тоді відстані скоротяться суттево, а зручність користування цим "хабом" досягне рівня ст. м. Видубичі, чи ст. м. Майдан Незалежності.
-
ANTONIO production
Подільський мостовий перехід. Як виглядає тимчасовий з'їзд та які плани на 2025 рік?!
-
Павел Авдокушин
#144. Подільський міст, Київ. Цікаві ☝ новини лівобережних підходів. Нові дорожні роботи!
- ANTONIO production
Подільський мостовий перехід. Будівництво другого ''тимчасового'' з'їзду!
- Павел Авдокушин
#145. Подільський міст (Київ). Лівобережні підходи: нові стіни та насипи
- Павел Авдокушин
#146. Подільський міст (Київ). Новини лівобережних підходів за 2 тижні
- Павел Авдокушин
#147. Подільський міст (Київ). Новини лівобережних підходів за 2 тижні
з коментарів:
@captainakerman3803Згідно інформації від замовника (запит на публічну інформацію) договір підряду з Еко Буд Трейд завершився 31.12.2024 р.
Також укладено прямий договір з Автострадою на тимчасову дорогу яку зараз будують.
Основний обсяг робіт (300 млн. грн.) очевидно буде виконувати новий, генпідрядник після тендеру, який сподіваюся, проведуть найближчим часом. Можливо з цим пов'язано відсутність будь-якого руху з будівництвом тунелів в бік Центральної садової. - Павел Авдокушин
#148. Подільсько-Воскресенський міст (Київ). Маємо прискорення на лівобережних підходах
- ANTONIO production
Подільський мостовий перехід. Активне будівництво другого тимчасового з'їзду!
- Павел Авдокушин
#149. Поки що не асфальт, але вже майже Подільський міст (Київ). Лівобережні підходи.
- Павел Авдокушин
#150. А оце вже асфальт! І буде більше ☝ Подільський міст, Київ. Лівобережні підходи.
-
#151. Ще більше асфальту та стін! Подільський міст (Київ). Новини лівобережних підходів
Відкриття проїзду по другій дороза ( з низового проїзду по ПВМП, через низовий технічний зїзд до вул. Центральна садова, далі тимчасовою дорогою до трамвайного Воскресенсько-Русанівського тунелю та далі на дорогу що прмую уздовж трамвйних колій ) запланованона на кінець червня 2025 року.
-
#152. Асфальт в тунелі 💪 та інші новини ☝ Подільський міст (Київ). Лівобережні підходи."Десь, кінець червня — початок липня 2025 року мають вже відкрити рух і низовим, і верховим проїздами" ( кожний в своему напрямпу, тобто на ПВМП повністью запустять рух. ).
- Павел Авдокушин
#153. Багато фінішного асфальту 💪 і не лише... Подільський міст (Київ). Лівий берег ☝
-
Павел Авдокушин
#154. Асфальт на новому заїзді і не лише... Подільський міст. Київ. Лівобережні підходи ☝
- Павел Авдокушин
#155. Новий шлях вже майже готовий! 💪 Подільський міст, Київ, Лівобережні підходи
з коментарів:
@captainakerman3803
Дякую за огляд і спішу порадувати всіх новиною, що Автострада виграла тендер на розширення дороги в напрямку П. Вершигори. Також вони виконають і інші завершальні роботи по мосту. Кінцевий термін робіт 30.04.26 року (десять місяців включно з зимою). Всіх з цим і вітаю!
- Павел Авдокушин
#156. Майже все готово, дрібні поліпшення ☝ Подільський міст, Київ. Лівобережні підходи.
- Антон Стерненко
Подільський мостовий перехід. Зміни за 4 місяці / Готовий другий "тимчасовий" з'їзд!
Детально: Готовий З'їзд з ПВМП до вул. Центральна садова, та Тимчасова дорога до та через "Трамвайний тунеь" з виїздом на дорогу на трамвайному насипу.
-
Невеликий фотоогляд лівобережного підходу Подільського мосту (м. Київ) "Dmitry Rider"
-
Новий з’їзд із Подільсько-Воскресенського мосту на Троєщину готовий до запуску руху! AutostradaAutostrada завершила будівництво окремого з’їзду з Подільсько-Воскресенського мостового переходу на Троєщину, що веде до вул. Петра Вершигори та проходить паралельно дорозі, яку ми збудували торік.
Цей маршрут пролягає через уже готовий тунель під залізницею, спершу запроєктований для трамвайної лінії. Тепер Подільський міст і житловий масив Троєщина з’єднані двома незалежними дорогами, кожна — з двома смугами у кожному напрямку.
Всі смуги руху на мосту будуть доступні для проїзду.
Це рішення значно розвантажує столичний трафік і робить поїздки комфортнішими, адже водіям більше не доведеться перетинати трамвайні колії. Комплекс робіт включав:
- Від останньої опори мосту облаштовано насип до вул. Центральна Садова і побудовано нову дорогу під розворотним кільцем швидкісного трамвая. Ширина проїзної частини — 9 м: дві смуги руху плюс велодоріжка;
- Влаштовано підпірні стіни, шумозахисні екрани, тротуари, бар’єрне огородження, систему водовідведення, освітлення, зупинки громадського транспорту, дорожні знаки;
- Зроблено підсилення з бетону на водопровідних трубах, які проходять в зоні автомобільної дороги;
- Збудовано пандус на станції ЖД «Райдужний» для комфорту маломобільних груп населення. Також збудовані сходи до тієж станції.
На об’єкті цілодобово працювали понад 500 фахівців Autostrada з мостобудівельного, дорожнього, бурильно-кранового та облицювального підрозділів. Завдяки злагодженій роботі команди будівництво завершено у максимально стислі терміни з дотриманням найвищих стандартів якості.
-
В.Кличко: У суботу, 23 серпня, на Подільському мостовому переході повністю відкриємо рух усіма смугами в обох напрямках. "Элла Элла"
Сьогодні перевірив, як дорожники завершили ці роботи на найбільшому інфраструктурному об’єкті України загальною протяжністю – 10 км.
-
На Подільському мосту у Києві відкриють рух усіма смугами в обох напрямках, - Кличко КИЇВ24 | Телеканал Київ
-
Антон Стерненко
Подільський мостовий перехід. Як виглядає з'їзд після відкриття та що нового на об'єкті?Коментарі до відео Антона Стерненка відЗапитання: @NikolaiUA
Цікаво що будуватимуть далі! Я особисто маю власний топ-3 що варто було б зробити наступним, цікаво чи буде щось подібне до цьогоКоментарі:
@NikolaiUA
Мій топ-3 пріорітетів наразі такий:-
- Побудова розв'язкового вузла за залізницею.
- Запроєктувати прямий хід на Стальського/Микитенка,
- з'їзд і заїзд на Навої, та
- з'їзд на Троєщину та
- змонтувати центральну частину штанів на це все,
- щоб були заділи-відгалудження на всі напрямки на майбутнє.
- Після чого будувати розворотний з'їзд на Троєщину.
- А також заїзд на естакаду після нового тунелю (напрямок на центр).
-
Повністтю зробити шестисмугову магістраль на ділянці від Шухевича до початку з'їзду під естакадне кільце трамваю (це біля 1 км.), а також побудувати наново в повному об'ємі шляхопровід Бальзака-Шухевича.
Таким чином буде повністтю готова невелика ділянка Шухевича-кільце і в майбутньому до неї не доведеться повертатися, турбувати та перебудовувати середовище місцевих мешканців, а також запрацює шляхопровід.
В принципі можна було б 3 смуги що в напрямку Трої довести аж до з'їзду з пункту 1, але тоді лишиться проміжок між цими смугами і насипом залізниці, бо напрямок на Осокорки поки не можна будувати.
-
Збудувати устійну опору прямого ходу в районі Набережно-Лугової вулиці аби "застолбити" місце. Одну, і більше нічого.
Можна навіть поки не будувати прогонову будову прямого ходу, але величезна устійна опора (подібна до протилежної кінцевої на півострові) розміром з будинок відразу і візуально і технічно унеможливіть (прийнаймні в якійсь мірі) забудову того району з перекриттям траси автодороги з мосту.
@SergBogan
Однак, розвиток ПВМП затримує рішення по тунелях метро. Кандибор, в інтерв'ю, обмовився що можуть запланувати трамтрей. Сподіваюся що ця дурниця не переможе. І КМДА знайде достойну компанію за для будівницьтва станцій метро Глибочицька, Поділська та Райдужна. я За Autostrada!@NikolaiUA
@SergBogan Що за маячня від Кандибора, як пов'язане будівництво запроєктованих тунелів з тим, що там буде ходити. Їм потрібно, до того ж, лише збудувати тунелі з ЦСО до за Центральною садовою щоб завершити насип, а про станцію їм навіщо зараз перейматися@NikolaiUA
Я тут подумав, що весь мій пункт 1 з мого топ-3 можна повністтю замінити на "Добудувати повністтю за проектом насип від 26-ї опори до вул. Ц.С." Бо наразі це само по собі ціла епопея щоб його нарешті той насип зробити! А п. 1 стає п. 2@SergBogan
@NikolaiUA Перейматися потрібно тому що нові естакади можуть заважати руху техніки для біріння паль та риття котловану станції Райдужна, А ще там мають опутити в котлован прохідницький щит. Проте, ми все це побачимо на очі свої.
Запитання: @travel_life74
В наступному році будуватимуть з'їзд на алішера , та стальського/микитенкаКоментарі:
@SergBogan
Дійсно, проїзд до Алішера Навої значно покращить можливості ПВМП. Проте ця частина побудови впирається в занурення тунелів метро та побудову станції Райдужна. А вже потім насип прямого проїзду, естакада до розв'язки та сама розв'язка за залізницею. І аж тільки тоді зїзд/заїзд до Навої та на Троєщину.@NikolaiUA
@SergBogan Все, що ви написали не потребує побудови станції Райдужна@SergBogan
далі мій повний коментар:
@NikolaiUA Нажаль моя відповідь видалена Ютьюбом. Де я розписав послідовність будівницьква цієї вузлової локації. Коротко, Райдужну теж якось треба буде збудувати. І не враховувати її при побудові інших споруд — це створити труднощі для її створення.І все таки, не враховувати побудову станції Райдужна неможливо, бо в цому місці все пов'язано!
Послідовність робіт, як мені бачиться, має бути отака:
- спочатку необхідно занурити тунелі метро саме за Центральну садову;
- далі можна зводити насип для прямого проїзду;
- необхідно звести естакаду заїзду від автомобільного тунелю до вже встановлених "штанів";
- так само, необхідно звести низову естакаду прямого проїзду до розв'язки за залвзницею;
- саму розв'язку можна і треба будувати парелельно всім цім роботам;
- та спорудити зїзд з розв'язки у напрямку Троєщини;
- та зєднати зїзд з вже побудованою дорогою за трамвайним тунелем у напрямку вул. Петра Вершигори;
Це створить можливість відмовитись від тимчасових доріг, що ми вже маємо на сьогодні.
А відсутність верхової естакади заїзду від розв'язки до "штанів" дасть можливість більш вілно маневрувати будваничою технікою за для побудови станції Райдужна.
Тим більше що туди мають опускати та монувати прохідницький щит для риття тунелів під озером Радунка в напрямку Воскресенки.
Сам трамвайний тунель можна буде використовувати для підвозу необхідного обладнання (бурові, касагранди, прохідницький щит, тощо)
А вже після завершення робіт на станції Райдужна, можна буде:
- Зводити естакаду заїзду від розв'язки до устіної опори верхово заїзду на ПВМП;
- І далі розвивати можливості у напрямку вул. Алішера Навої
- І "опускати" трамвайні колії за для проїзду трамваєм крізь трамвайний тунель на нове тимчасове кільце над (або за) станцією метро Райдужна.
-
-
Руслан Кандибор звільнений з посади керівника Департаменту транспортної інфраструктури КМДА interfax.com.ua
Директора департаменту КМДА Кандибора, який фігурує у справі про руйнування тунелю метро, звільнили. suspilne.media10 липня 2025 року у Нацполіції повідомили, що директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор отримав підозру у службовій недбалості через руйнування тунелю метро між станціями "Деміївська" та "Либідська" в грудні 2023-го року.
За версією слідства, посадовець не контролював роботу столичних підприємств, що підпорядковані йому як керівнику. Також він не брав участі у розгляді питань, пов'язаних з виникненням надзвичайних ситуацій, що згодом і призвело до тимчасового закриття станцій метрополітену.
Наступного дня Руслан Кандибор прокоментував Суспільному вручену йому підозру. Зазначалося, що на момент будівництва тунелю "синьої" гілки метро він не працював ані в Департаменті транспортної інфраструктури, ані в метрополітені. А офіційна експертиза, результати якої міська влада передала правоохоронцям, підтвердила, що причина аварійного стану — помилки в проєктуванні та будівництві.
17 липня у столичній прокуратурі повідомили, що Голосіївський районний суд міста Києва відсторонив Руслана Кандибора від посади на два місяці та обрав йому нічний домашній арешт до 10 вересня.
-
17.10.2025. Київ. Подільський мостовий перехід
dmytro sudakevych таки знайшлася людина що показала
Нарешті завершений, хоча і тимчасовий, шлях.



























